Getting older

6 02 2009

 Автор: Mality

Израстването..Хм..така проста,и така сложна темица.Да си малък на години,а в същото време така остарял.. как става така и как има хора,на които не им пука дори подминали трийсетте.Как поддържаш младото си съзнание,и как остаряваш преждевременно..А годините никога не са имали значение.

Да,някои твърдят,че живота ги е очукал повече,но това значи ли,че тези,които са имали по-лесен живот остават с по-детинско мислене от тях.Не мисля…От моите наблюдения от кратичкия ми живот да ти кажа това има съвсем малко значение.. Хм.. „маминото детенце“ мама му инвестирала в доброто образование,взело че научило нещо..“очуканият“ нямал кинти за даскало,и к’во,станал крадец и наркоман…

В живота обрати колкото искаш.Вярваш или не.. и парите нямат значение…“Имаш или нямаш,мозък не се продава наливен“ каза Спенс в едно от парчетата му.Мхм.. и аз така мисля.Израстваш в тъпа махала..окей,обаче ти не си вързан за пейката в тая махала човече,и ако искаш се събираш с отрепки,или пък се буташ при задръстеняците..Аз лично минах през периоди на възход и разпад..работата е във волята и съзнанието,че ставаш.Да бе,ставаш,ако ще и за метач,все в нещо те бива… само че трябва малко да повярваш в себе си,да си кажеш “ Абе пич,в крайна сметка си жив!“ И да дърпаш конците на кукления си живот,без да ги оплиташ… е и да ги оплетеш,идеята е да можеш да разплиташ възли😉.

Мисля,че хватката е да разчиташ само и единствено на себе си… Благодетели не ти трябват.. Мама и тате са достатъчни,моите съболезнования за тези,на които съдбата им ги е отнела.. но можеш и сам да се справиш.И не само можеш ами и трябва.Лошо е за тези,които не го осъзнават.Стига,мамка му,има информация колкото щеш… дето се вика- пред будката с вестници да застанеш и да четеш!Има ли желание,има и начини.М дам клишета,окей писанало ти е от тях.. обаче хората са имали право.То и затова е клише,защото е дъвкано,дъвкано и преживяно от поколения наред.

Отклонявам се.Извинявам се..Всъщност не,не ти се извинявам.Ако ти се четат неща с тема,строг официален език, и литературно издържани..по-добре не чети нататък… Да,аз правя това,което съм поискала,пиша това,което пожелая и оставям мисълта да тече.Добре,ако мислите ми са разхвърляни и текста ще е такъв.Няма да се извинявам за това,което съм и това,което съзнателно правя.Или ще се извиня,но ако АЗ сметна,че трябва.Канони,задръжки,убеждения…бля-бля.Аз си имам свои!А на теб ако не ти допада,няма проблем-критикувай,осмивай,обиждай.Обещавам да обърна внимание на личното ти мнение.. ето това е нещото,което уважавам – ЛИЧНОСТТА.А тя се изгражда с времето и чрез преживяното.И не е вярно,че нравите не се менят.Напротив.Една дума би могла да пробърне представите ти за света дотолкова,че в теб да се събуди съвест,страх или каквото и да било несъществуващо в твоя персонален образ.Да,да .. страха е неразривна част от съзнанието ни даа… ето какво ще ти кажа.Страха към дадено нещо обаче се проявява при сблъсъка ти с него и който ще да ми разправя,че НИКОГА няма да го е страх от нещо.Да ама не.И аз така си мислех.. но днес мисля инак.

Жизнен опит.Да,всеки си мисли,че е минал през най-най-сериозните неща и е преживял много..Мхм..И Вазов е прав „Разни хора,разни идеали“.Абе надали четящите това са минали през глад и холера примерно.Ще кажеш“И ти не си“.Точно така не съм,затова не се смятам за компетентна по тоя въпрос.А всичките многознайковци,заврете си носовете по-дълбоко в книгите,белким нещо запомните.Най-много да отнесат някоя друга буква в челото.Чел,недочел, не си го изпитал,не важиш.

А тези дето са израстнали повечко от някои,са попреживели и попрочели повечко,обаче тва не значи,че са хванали Господ за шлифера-обратното дай пример и слез на земята,щото и ти си бил там-в началото на пътя,и нито ти,нито те,нито аз сме родени научени.Е т’ва е мойта гледна точка-мойто мнение.И за да завърша,както на мен ми е угодно,давам един любим „Респектовски“ цитат :“Некомпетентните са малко смешнички“.. Пък на който не му изнася – да напише песничка.


Действия

Information

Вашият коментар

