Дали ще се търпи?!

7 02 2009

 Автор: Mality

2400-1416high-heels-postersНаскоро ми се наложи няколко пъти да обяснявам защо, когато си легна с някого, коментара ми след това е „наебах еди-кой-си“. Зададоха ми въпроса „Добре де,не мога да разбера защо все ти ги ебеш? Не е ли обратното?“.. Много е прост отговора. Работата е в това не кой вкарва в „дупката“,а кой вкарва в леглото… И сигурно сте слушали за онези жени, на който мъжете не могат да не се отдадат и са безсилни пред влиянието им. Ето това са „ебачките“.. Срещат се и под наименованието кучки, но това е друга тема. Жената, имайки по-голямо сексуално влияние – и преди да ме оспорите се замислете – може да вкара в леглото си всеки мъж, когото е пожелала, рано или късно, с повече или по-малко усилия. И не нямам предвид че мъжете са лесна плячка, о напротив, има си тънкости и трудности. Обикновено жената съблазнява мъжа, не е ли така? А да не говорим,че в днешно време голям процент от мъжете се нуждаят от ухажване и дълго умилкване за да влязат в леглото ти.. И това не значи, че жените са станали по-лесни. Че има лесни жени, има си и не са малко, но няма да обсъждаме тях. Но не ви ли се струва, че някъде по пътя се е загубила онази скромна, мила и невинна… и наивна жена от кинолентите и онзи мачо, който се върти около нея като гладно куче…И не ви ли се струва, че тези роли като че ли се размениха… Мъже мачовци с неустоим чар и влияние върху жените все още има, но като че ли са малцинство пред еманципираните, модерни, амбициозни и дори агресивни свалячки. И дори да нямат вид на такива, пресметливостта зад милата усмивка на лицето се показва накрая. А може и да не се покаже…

Може би сме усвоили до съвършенство начините да получим това, което поискаме, а може би сме разочаровани от методите на мъжете.. Когато днес някой мой приятел или познат ми каже, че може да има всяка жена съм склонна да му се присмея.. не че няма такива, о напротив дори съм попадала и знам, че е странно чувството, този път не ти да си свалячката.

Въпреки,че попринцип съм романтична и сантиментална личност,някъде по пътя и аз промених отношението си.. Като погледна назад, повечето мои авантюри, дори да звучи нескромно, са по моя инициатива, и знам много добре какво е нужно на един мъж, за да го вкараш в леглото си. Ще кажете, това е лесно, те попринцип мислят само за секс, даже мога да си избирам с кого, и ето къде ще сгрешите и кое ще ви направи от ловец в жертва. Защото мъжа те е пожелал и това автоматични го прави ловеца… Цаката е така да завъртиш нещата така, че да го накараш да си мисли, че той иска това, което всъщност искаш ти… и върши работа не само при секса😉 .

Няма да издавам повече фирмени тайни, а ще продължа със същинския замисъл на този текст. Обръщам се към всички „ебачки“ и „ебачи“, всички ние, които сме от тази страна на нещата. Когато се сблъскаме с някого от нашата порода настъпва объркване. Поне за мен… Тъй като се боря с дамата и кучката в себе си.. И се чудя кога ли ще си намеря майстора.. както аз объкрквам някои от мъжете, с които лягам, които чувствайки се прелъстени и изоставени, понякога хлътват. Сблъсквала съм се мъже от моята порода, на които не е възможно да устоиш… дори аз не разбирам как го правят, защото и те, както и аз имат своя тайна подправка… Последния ми сблъсък беше наскоро, след което дълго мислих над смисъла, и защо всъщност го направих.. дали беше нагона, или ме привлече силата на чара на тези рядко срещани екземпляри. И просто се оставих да бъда свалена. Мразя моята порода попринцип, и много добре умея да не обръщам внимание на тези мъже и да отблъсквам стрелите им.. Рядко ми се случва да не съм била подготвена за сблъсъка, или да не съм предвкусвала или допускала секса с някой мъж. Истината обаче за по-горе споменатата среща е, че дори не преполагах, че ще си легна с този мъж. Да, атлетично тяло и чаровна усмивка… страхотен мъж, апетитен, но не мислех, че ми се хапва точно този тип. И в края на вечерта се озовах в леглото му. И със сигурност този път бях аз жертвата….

Случвайки ми се това се замислих за следното.. Защо въобще ни трябва тази игра на котка и мишка.. и как реагира котката, когато се окаже жертва на плъх… И почнал ли си веднъж играта, можеш ли да спреш… И не ти ли се иска да си и котката и мишката едновременно, и да властваш и да бъдеш подвластен на само един човек… или тръпката от играта не те оставя на мира…

Понякога се плаша от себе си, и от властта, която ми дава фактът, че съм жена. Съблазънта, която ни е вродена и по-скоро начина, по който се възпозваме от нея, понякога ме кара да се чувствам най-силната.. и също толкова ме плаши… И аз,както може би и ти,осъзнаваме,че заради единия секс,често оставаме на заден план интимността… и чувствата.. нещо,което понякога съзнателно пропускаме..а не трябва…

Плаши ме мисълта., че ако продължавам да си играя на „ебачка“, на кучка.. ще остана сама… защото на никого не му се играе дълго, и все някога се налага да пораснем.. А когато това стане, може да сме пропуснали това което ни трябва и това което търсим. И човека за нас може да е останал някъде сред бройките, “прелъстен и изоставен“.. и определно не вярващ на теб..

Тогава да ви питам аз, какво става…. и има ли смисъл от тази игра в такъв случай… И дали не задоволяваме само първичните си нужди… и къде назад остава нуждата от това да бъдем обичани и да дадем любов… Или не ни са нужни тези неща… И защо понякога решаваме да изневерим на себе си,за да ни е по-лесно..

Толкова много въпроси, и толкова различни отговори бихме могли да получим на тях. Но истината е, че човек не е създаден да бъде сам… и някъде там, някога ще си намерим майстора…. и ако не сме мислили сега за предстоящата среща, не се знае как ще реагираме тогава…. дали ще избягаме или ще останем, дали ще се обвържем или ще твърдим, че това е поредния… и ще го подминем… И дали ще боли… А болката дали ще се търпи?!

 


Действия

Information

Вашият коментар

