Накъде?

7 02 2009

Автор: Mality

Пътувайки на там,
за тебе мисля.
Дали сгреших или пък правилно постъпих.
Дали не трябваше да запазя чисто,
приятелство без плътска страст.
Трудно беше и някак си неустоим ми се стори тогава.
Малките часове на ноща
 подлъгаха ни за греха.
И сега накъде отиваме ?
Аз на ляво,ти на дясно,
бягаме един от друг,или от  себе си?
И обещания не дадохме един на друг,
дали от страх,
дали от нежелание.
Не бих могла да зная за тебе,
аз дори за себе си незнам.
А твоята странна особа,
дразни ме понякога,
а понякога без теб немога.
Обичала съм,знам какво  е..
обич не мога да нареча това..
Чиста страст изпитвала съм,
знам какво е,
но не само страст ме караше да те целувам.
И  мисля повече за края,
а  начало даже не е имало.
И май по-добре да спрем дотука,
за да няма после плач и болка.
А плътта скърби за твоя допир
 и мислите летят към твоя ден.
И нежните ръце да се преплетат отново
и тялото във пот обляно да погаля.
И липсва ми неистовата страст,
която стана изведнъж спътница
на платоничната ни връзка.
И амбициозна ми се струва целта
да те прегръщам пак.
И плаша се от себе си и
музиката настоява,
че моментът няма да се забрави.
Не бих ти дала повече от колкото ти на мен.
Ти даваш ми безкрайността,но лъжа е че тя няма край.


Действия

Information

One response

28 08 2010
Ваня Колева

Чувствата ти описани в това стихотворение са ми много познати. Все още се лутам между тях!
Браво за думите, браво за изказа.🙂 Справила си се чудесно! Отново.

Вашият коментар

