Сънят е спасение

7 02 2009

 Автор: Mality

g1511unmade-bed-postersКакво се случва когато самотата обхване цялото ти същество?Ами как какво – сам си.Дори около теб да цари оживление и емоция,ти се чувстваш сам и това не е толкова странно. Защо да е странно всъщност?Ти може би си изгубил близките си приятели,или си бил силно разочарован.Прекъснал си връзките си с тях за да осмислиш положението.А дори да не си ги прекъснал – те не проявяват разбиране и в този момент са толкова далеч от емоционалното ти състояние,че понякога ти се струват непознати,въпреки че са прекрасни хора. Извод – няма на кого да се облегнеш.Не си влюбен,дори не си заинтересуван.Не храниш надежди за романтични,платонични,та и физически отношения с даден човек.Не мечтаеш за нищо,или поне за нищо свързано с хората около теб.Може би обръщаш внимание единствено на колегите,които реално са свързани с работата ти,и също те карат да се чувстваш сам. Вдъхновение – че къде да го намериш това вдъхновение в тая пустиня в душата ти,в която нищо не оцелява на емоционалната суша,където няма чувства и трепети,и единствения оазис,който откриваш,единственото спасение от целия ад,единствения миг на почивка е сънят.И той понякога не идва.А когато заспиш – там в съня си също си сам.Хм.. аз съм в това положение и незнам дали има някакво лечение за тая болест самотата,нито пък мога да дам съвет за това как да си помогнеш.Тогава,има ли смисъл да пиша това?Може би няма.

В крайна сметка къде другаде мога да намеря одушник аз ,освен в използването на химикала или четката.

Самотата е ад повярвай ми.Но има различни видове самота.При мен се изразява по-скоро като празнота.Липса на чувства,липса на приятелска рамо,разбиране от страна на другите. Сърцето ми е празно-емоционална празнота.Липса на мечти. Е,амбицията не ми липсва.Но каква амбиция- за работа,за обогатяване на знанията ми,но за друго не.Прелитам от една приятелска компания към друга,и да те всички са прекрасни хора и приятели,но нито един не олицетворява изцяло сродната душа,която търся из тълпите.В даден човек намирам качество,което го прави мой душевен полу-близнак,но откривам и друго в него,което ме отблъсква без да пита и така оставам пак с празното си сърце.Никой не е перфектен,и аз не търся такъв.Истински приятели открих не много – верни и заслужаващи най-доброто хора,на които и аз ще бъда верен приятел до гроб,но за жалост нито един от тях не е онзи сродник по характер и идеи,онова друго аз. А да не говорим за половинката в живота.. онзи човек,в чиито очи потъваш,и се отдаваш изцяло и телом,и духом.Онзи,когото наричаш своя Любов.Него просто го няма.Поне не се показал до сега.Любовници много,и все различни легла,ала всички те задоволяват физическия нагон.. а чувствата не.А човек не е създаден,за да бъде сам.И идва момент,в който си толкова уморен от безкрайното търсене,безкрайното себераздаване,и тази пустота,която те поглъща те ужасява,че единственото,което ти се иска е да заспиш,само и само да се отървеш от всичко надвиснало на плещите ти.Но и сънят не идва.

Не плача.Искам,плаче ми се,но сълзите така и не потичат,а очите ми сякаш отразяват сушата в душата.Няма и следа от жизнения пламък в тях,такива,каквито съм свикнала да ги виждам в огледалото.Цветен призрак,празни очи,фалшива,едва доловима усмивка,опитваща да се харесам.Това виждам в огледалото,а вече и рядко заставам пред него.Изпитвам нежелание да се погледна,сякаш когато го правя напомням сама на себе си,че нещо не е наред.А какво не е наред?Сама съм.Живеца от тялото ми е изчезнал,и се чувствам така,все едно никога кръвта ми не е буйствала и сърцето не е трепвало.

Забрава.Студенина.Не външна,а вътрешна.Безразличие.Най-страшното наказание за твореца.Умирам хиляди пъти всяка нощ,когато шума на града е утихнал,света спи и сънува своите мигове.Тогава съм най-сама.Тук там някое щурче да се обади и да разсея мислите ми.

Самотата обича компания,затова отивам да изпуша една цигара с нея.Лека нощ. Спете. Сънят е спасение.


Действия

Information

Вашият коментар

