Какво ли липсва?

12 08 2009

Автор:Mality

Любовта те кара да бъдеш невероятно добър към обекта на чувствата ти. Е ,поне мен ме кара. Те хората са го казали – „любовта е сляпа“. А аз за пореден път се убеждавам в истинността на тази фраза.Истина е, и въпреки че осъзнавам че когато съм влюбена ослепявам,и дори една усмивка или дума ме кара да се разтопя и забравя и простя каквото и да било.После излизаш без него някъде с приятели,започвате да си говорите за половинките си и ти светват всички проблемчета,за които си сляп когато сте заедно..Липсата на романтика,липсата на онези малки неща като сутрин да ти направи кафе, да те вземе от работа,да се обади просто за да чуе как си. Все неща които са като неписани , но нормални при влюбените.И когато ти светне,че само ти му звъниш ,че романтиката се състои в „обичам те“ преди и след секс,че те чака у тях ,а ти се прибираш сама в тъмното, и сърцето ти се свива като шушулчица,а очите ти се навлажняват моментално….

Да и аз съм от момиченцата,които искат да бъдат заведени на приятно кафенце или разходка, и да ми купят цвете,дори да го откъснат от някоя градина.Дори смс-ите са един вид романтика,може би не е кой зне какво,но все пак е нещо…

Жените сме такива , нуждаем се от романтика,от комплименти,и обръщаме внимание на малките неща.И може да премълчаваме доста неща,да ги преглъщаме, осъзнавайки,че мъжете не са много по тази част.Но понякога излиза на показ някоя двойка, и пред нас се вижда какви жестове си правят един на друг… и като се замислиш ти става кофти,а колкото повече задълбаваш,толкова по-гадно ти става.Но пък аз лично осъзнава, че дори да имам проблем,когато съм с човека,в който съм влюбена,няма да успея да кажа каквото и да било,ще забравя и няма дори да поискам да от страх да не го нараня по някакъв начин, или да го засегна.

И каквото и да говорим,факт е че  любовта ни прави слепи за проблемите ни,колкото и незначителни да са те обаче ни нараняват.Б един момент може  обаче да се излеят наведнъж и  да се обединят в по-голям проблем,за който може да не се намери решение.Лошо е,когато вече си забелязал че има такива, по това време всичко ти прави впечетление,и е критичен момент.Момент в който преосмисляш важните неща,и момент ,в който ти предстоят решения за бъдещето,които ще отлагаш дълго време… Понякога трябва да прецениш от какво имаш нужда Ти,и да вземеш решение за себе си лично,колкото и трудно да ти се вижда това.


Действия

Information

Вашият коментар

