А сега?

19 08 2009

Автор: Mality

Винаги съм казвала,че живота е низ от решения,важни,или не чак толкова за това как ще го живеем.Някои от тях не забелязваме,като решението да станеш утре в 7,а не в 8 часа примерно,а други променят живота ни до неузнаваемост.Вторите са трудни и се осмислят дълго време, е , не винаги, но в повечето случаи е така.
Решението да се преместя за да уча и живея в друг град беше от този тип решения.Такова ,което промени и все още променя живота ми.Непознатият град,хилядите непознати лица,нито едно от които близки,самата атмосфера.Непознатото.Не се уплаших,но се почувствах самотна.Месеци на самота,до степен депресия.Чудех се дали няма да си умра така самичка.После срещнах него,непознатото момче и се влюбих.Влюбих се в усмивката,влюбих се в начина по който довършвахме изреченията си,влюбих се в независия му дух,в дъха му… Влюбих се силно и необмислено.Едно от онези в началото малки,превръщащи се без да разбереш в големи решения.Невероятно е как живота ти преобръща на 180 градуса когато се влюбиш.Не че не ми се е случвало и преди,н не и точно така.Бях забравила какво е.А когато той каза „Обичам те“ дори се разплаках.Някой ме обичаше,и аз го обичах.Никога не съм се отдавала повече на някого,както на него.По цял ден бях замаяна от мисълта,летях от щастие.
Но както се казва в една от онези „бабини“ истории „ не бой се и това ще мине“.Малко по малко щастието взе да се изнервя,грешките да дразнят,а липсата на нормалните за влюбените неща да убиват.Влюбена съм все още,но се чудя вече защо?..Знаех си ,че е твърде хубаво,за да е истина..А очите ми се насълзяват с всеки ред..Чувствам една тъпа болка и странно усещане..И мисля че ми предстои в близко бъдеще още едно от онези важни за живота решения, и може би ще промени отново хода на нещата покрай мен.. Плаша се ,но ще трябва да да се изправя сама пред себе си,и да реша за себе си…


Действия

Information

Вашият коментар

