Тежко е без приятели

19 08 2009

Автор: Mality

Рових се в разните листчета които държа в един син тефтер,който нося постоянно със себе си,и открих интересен текст които съм писала преди месец-два….Преди да ми дойдат на гости любимите ми приятелки от Пловдив,може би края на юли те бяха при мен във Варна.,значи това е писано примерно в началото на юни…. но ми хареса и реших да го постна:
„Иска се смелост да бъдеш какъвто си,да бъдеш себе си.Изисква се сила да отстояваш своето,а понякога просто не успяваш.Има дни в които ти се иска да потънеш в дън земя,или дни в които просто си на ръба на срив.
Аз лично имам такива дни редовно и в последните няколко съм в точно такъв период. В един момент съм в страхотно настроение,случва се нещо съвсем незначително и ми иде да се разплача.Понякога успявам да преглътна сълзите,но понякога,както в последните дни не мога да се сдържа.Сълзите просто текват без покана,разстройвам се бързо и от не чак толкова разстройващи неща.Не мога да го обесня,може би се случва така заради някоя обърквация на този пуст женски хормонален баланс,може би просто аз не съм съвсем редовна,може би нещо не е наред.. А може и вече да имам проблеми с пустите си нерви..то малко ли неща са били на главата ми.Добре че се боядисвам, че знам ли може косите ми да са побелели вече.Незнам,просто не съм на себе си.. избухвам в сълзи за малки неща,разстройвам се или се ядосвам за нищо.. май просто ми е дошло в повече..нали знаете „капка по капка“.Но не знам в кой точно аспект,защото всичко е наред.Завърших успешно първи курс в университета,живея на морето,имам най-хубавото момче,такъв какъвто го искам,имам нормална работа ,добре съм със здравето,родителите ми и приятелите ми са добре.Но мисля че ми липсват приятелите ми.Единственото което нямам тук,а ми е нужно,са приятели.Хора с които да споделяме,да си помагаме взаимно..дори просто да убиваме време заедно.Хора на които мога да се доверя.Не че в свят като този изобщо можеш да се довериш на друг,освен на себе си,но вероятно съм старомодна и наивна,и вярвам в доброто у хората. Може би грешка,може би не,живота ще ми покаже в последствие.Факт е че обаче съм доста чувствителна,и когато бъда предадена или излъгана,това ме наранява повече отколкото изглежда.
Жестокия свят ме смачква без да си личи на външен вид.Да се усмихваш когато ти се плаче никога не е било лесно,и никога няма да бъде.“

Абсолютно съм съгласна със себе си,за това че да се усмихваш,когато ти е зле е отвратително трудно… А който ме познава знае,че живота си давам за приятелите и не мога да живея без такива.Изключително трудно е да съм някъде където тях ги няма.. и съм адски съмотна.А нови приятели се намират още по трудно,и мноого по трудно можеш да се довериш на хора които познаваш отскоро.Аз съм открит човек и съм общителна, преценявам достатъчно трезво хората, и се надявам да успея да допусна нови приятели в сърцето си,както и те да ме допуснат в техните… защото ако 4 години,докато съм тук, остана без приятели,аз просто ще изчезна,сигурна съм в това.За мен най-голямото щастие е да раздавам любов,а когато няма с кого да я споделя се чувствам болна.Да кажем че това ми е грешката,но какво пък.. живота е един , и не се знае кога ще приключи,така че закакво да я пазя тази любов.. няма да мога да я дам когато тялото ми изстине.Така че предпочитам хората да ме запомнят приживе, като добър приятел и топъл човек и да си спомнят с усмивка за мен.Пък ти се замисли,дали да не се замисляш за другите и не бъдеш добър с хората е някакъв плюс или минус в резюмето ти за Райските врати…и ще бъдеш ли спокоен в края на земния си път знаейки че докато си вървял по него си наранявал.


Действия

Information

One response

1 11 2009
reyhan

nqmam dumi ! prekrasna statiq !

Вашият коментар

