Незнам дали съществува Пловдивчанин , който да не се гордее с града в който се е родил и живее. А не малко са и хората,които са се преместили от някъде другаде в този безкрайно красив град и са го обикнали като свой! И няма как да не обикнеш Пловдив… той просто е един на света!

За съжаление няма втората част на този филм, или поне аз не я открих, но това което се казва в 1ва и 3та е повече от достатъчно и никога достатъчно за този град!




И както под един от тези клипове пише: Възможно ли е човек да бъде влюбен в един град??? Да, ако този град се нарича Пловдив! Абсолютно съгласна съм… Древен и вечен!

3 thoughts on “Пловдив !

  1. Най-хубавият ни град определено. Никъде няма център като Пловдивския 🙂 А старият град е….мммм, мога да се разхождам с часове.
    Хубав ден! 🙂

    Харесвам

  2. Направо не мога да повярвам, че попаднах на човек, който като мен е ВЛЮБЕНВ в Пловдив! Страшно много ОБИЧАМ този град! В него има някаква невероятна и неповторима атмосфера! Денят в Пловдив е вълшебен, нощите са магически! Има нещо в този град! Той не е обикновен! Дали общият дух на прадедите ни е изградил тази невероятна атмосфера или някакъв добър ангел неземен обитава това място, но факт е, че в Пловдив СЕ ДИША! Тук витае във въздуха изкуството, витае красотата, историята, ЛЮБОВТА! За мен това е градът на любовта! И не защото тук ми е било първото гадже (напротив, то беше в София, но не обичам София като град за живеене!), нито защото тук съм имала някакво личностно любовно преживяване, а защото просто я УСЕШАМ… обичта… Това е градът на влюбените! Влюбените хора, влюбените души! Пловдив, невероятен си! Бъди винаги такъв! Наистина няма друг град като теб, колкото и да съм пътувала по света, което никак не е малко за моите 20 години съм посетила 13 държави и съм живяла в Испания и в Ню Йорк, но няма подобна атмосфера като в Пловдив! Досега не съм усещала такъв чар! Обичам те, мой древен и вечен любим!

    Харесвам

  3. Pingback: Пловдив !

Вашият коментар